IZJAVA O PRIVATNOSTI

Tvrtka iOFFICE d.o.o. se u skladu s Uredbom (EU) br. 2016/679 obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici IOFFICE d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. 

Prikupljanje i korištenje informacija
Tvrtka iOFFICE d.o.o. cijeni i štiti Vašu privatnost. U procesu realizacije tražene usluge i za davanje obavijesti i informacija vezanih uz Vašu kupovinu ili drugu uslugu, koristit ćemo samo one informacije koje nam svojevoljno date. Obvezujemo se da nećemo prodati, iznijeti ili dati ove informacije trećoj stranci na način koji nije naveden u ovoj izjavi. 

Registracija
Kako bi se napravila rezervacija ili poslao upit na ovoj web stranici, korisnik prethodno mora obaviti registraciju popunjavanjem registracijskog upitnika. Tijekom registracije od korisnika se traže kontakt informacije (poput imena i e-mail adrese). Ove se informacije koriste kako bi se stupilo u kontakt s korisnikom prilikom odgovaranja na pitanja postavljenih na našoj web stranici te za osiguravanje privatnosti korisnika pri kontroli statusa rezervacije i unosa ili promjene podataka. 

Rezervacija
Pri rezervaciji roba ili druge usluge koju nudimo na ovim stranicama, tražit ćemo osobne podatke nositelja rezervacije (poput imena, adrese, kontakt telefona i dr.). Ti podaci koristit će se isključivo za realizaciju usluge. Podaci o plaćanju (poput broja kartice, i sl.) posebno su zaštićeni sigurnosnim protokolima najvišeg stupnja i bit će dostupni samo bankama, odnosno kartičnim kućama radi autorizacije plaćanja. 

Log datoteke
IP adrese koristimo kako bismo analizirali trendove, održavali web stranicu, pratili kretanje korisnika i sakupili šire demografske podatke. IP adrese nisu vezane uz bilo kakve osobne podatke uz pomoć kojih je moguća identifikacija pojedinca. 

Dostupnost informacija

Prikupljeni demografski podaci bit će dostupni našim medijskim partnerima, profesionalcima i oglašivačima. Ovo nije povezano s bilo kakvim osobnim podacima uz pomoć kojih je moguća identifikacija pojedinca. Kako bismo pružili posebne usluge možemo se udružiti s trećom strankom. Samo kad se korisnik prijavi za ove usluge, trećoj stranci bit će dostupna imena ili druge kontakt informacije koje su neophodne za pružanje spomenutih usluga. Trećoj stranci nije dozvoljeno koristiti osobne podatke osim u svrhu pružanja navedenih usluga. 

Linkovi
Ova web stranica sadrže linkove na druge web stranice. Molimo vas da uzmete u obzir kako tvrtka iOFFICE d.o.o. ne može biti odgovoran za poštivanje privatnosti na spomenutim drugim web stranicama. Naše korisnike potičemo da pročitaju izjave o privatnosti svake web stranice koja prikuplja osobne podatke. Ova Izjava o privatnosti primjenjuje se isključivo vezano uz informacije prikupljene na web stranici Tvrtka iOFFICE d.o.o.. 

Newsletter
Kontakt informacije, poput imena i e-mail adrese, bit će zatražene u slučaju da se korisnik želi prijaviti za primanje posebnog iOFFICE newslettera. 

Upitnici
Naša web stranica povremeno zahtijeva podatke od korisnika putem upitnika. Sudjelovanje u ovim upitnicima (npr. nagradne igre) u potpunosti je dobrovoljno i korisniku je ostavljen izbor da pruži ili odbije pružiti tražene podatke. Traženi podaci mogu uključivati kontakt informacije (poput imena ili kućne adrese) i demografske podatke (poput poštanskog broja ili starosne dobi). Kontakt informacije bit će iskorištene kako bi se obavijestili pobjednici i dobitnici nagrada. Rezultati upitnika bit će iskorišteni za praćenje i usavršavanje iOFFICE web stranice i/ili naših usluga. 

Sigurnost
Ova web stranica poduzima apsolutno sve dostupne mjere kako bi zaštitila podatke o korisniku. Unošenje povjerljivih podataka putem ove web stranice zaštićeno je on-line i off-line. Ako se u našem formularu za registraciju od korisnika zahtijevaju povjerljivi podaci (poput osobnih podataka) ti su podaci šifrirani i zaštićeni sigurnosnim protokolom (SSL). Tijekom boravka na zaštićenoj stranici ikona lokota na dnu Internet pretraživača poput Internet Explorera, Netscape Navigatora ili drugih internet browsera je zaključana, za razliku od otključane ili otvorene ikone prilikom uobičajenog pretraživanja naših stranica. Osim korištenja SSL šifriranja kako bismo zaštitili podatke o korisnicima na webu, činimo sve što je u našoj mogućnosti kako bismo iste podatke zaštitili i off-line. Pristup svim podacima o našim korisnicima, ne samo gore spomenutim povjerljivim podacima, je ograničen. Pristup povjerljivim podacima imaju samo zaposlenici kojima su isti potrebni kako bi obavili određenu uslugu. 
Za sva dodatna pitanja o sigurnosti na našoj web stranici možete poslati e-mail na: zastitaosobnihpodataka@ioffice.hr. 

Posebna ponuda
Povremeno možete primati informacije o proizvodima, uslugama i posebnim ponudama te newsletter. Poštujući privatnost svojih korisnika nudimo mogućnost odbijanja ovog tipa informacija u svakom trenutku. 

Ispravci i ažuriranje osobnih podataka
Ako se korisnikovi osobni podaci (poput poštanskog broja) promijene ili ako korisnik više ne želi našu uslugu, omogućujemo ispravljanje, ažuriranje ili uklanjanje korisnikovih osobnih podataka koje posjedujemo. To se može izvršiti na iOFFICE web stranici ili slanjem e-maila na adresu zastitaosobnihpodataka@ioffice.hr

Obavijesti o promjenama

U slučaju da odlučimo promijeniti naša pravila o poštivanju privatnosti obavijest ćemo objaviti na naslovnici naše web stranice kako bi korisnici uvijek bili upoznati s podacima koje prikupljamo, načina na koji ih koristimo. Ako u bilo kojem trenutku odlučimo iskoristiti osobne podatke na način različit od navedenog u vrijeme kad su isti podaci dobiveni, naše ćemo korisnike obavijestiti putem e-maila. Korisnicima će biti pružena mogućnost da odobre ili odbiju naše korištenje tih podataka na nov način. Podatke ćemo koristiti u skladu s pravilima o poštivanju privatnosti važećima u vrijeme prikupljanja podataka

PRIKUPLJANJE I OBRADA OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade podataka
Tvrtka iOFFICE d.o.o. s registriranim sjedištem u Zagrebu, Pavlenski put 7a, je voditelj obrade vaših osobnih podataka.

Politika privatnosti se primjenjuje na sve osobne podatke korisnika koje prikupljamo i obrađujemo, izravno ili putem svojih partnera.
Osobni podatak je svaki podatak koji se odnosi na fizičku osobu čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, izravno ili neizravno. Obrada podataka je bilo koja radnja izvršena na osobnim podacima, poput primjerice prikupljanja, pohrane, upotrebe, uvida i prijenosa osobnih podataka. Ova politika se ne primjenjuje na anonimne podatke. Anonimni podatak je podatak koji se ne može povezati s određenom fizičkom osobom.

Koje podatke prikupljamo
Osobni podaci: ime, prezime, adresa, kontakt broj, email adresa
Fotografije i video snimke: prilikom korištenja videonadzora
Informacije o prodaji i servisu: informacije o kupnji, uključujući korisnički identitet kupca, broj ugovora i informacije o jamstvu, reklamacijama, dostavi, podršci i uslugama, uključujući prigovore i zahtjeve

Svrha prikupljanja podataka
Prodaja i servis proizvoda – za obradu vaše prodaje, konfiguraciju i servisiranje vašeg proizvoda
Tvrtka iOFFICE d.o.o. će prikupiti osobne podatke, informacije o prodaji i servisu kao i informacije o povijesti kupca kada kupite, servisirate ili popravljate proizvod kupljen kod nas, uključujući zahtjeve na temelju jamstva i provjere te će ih koristiti za pružanje usluga koje ste tražili i obavještavanje o pitanjima vezanim uz vaš proizvod te ispunjenje sklopljenog ugovora.
Pružanje osobnih podataka u svrhu ispunjenja sklopljenog ugovora predstavlja ugovornu obvezu te ako ih ne pružite, to može utjecati na ispravno izvršenje ugovora ili ga čak onemogućiti.

Podrška kupcima i marketing – za odgovore na upite i davanje novosti i ponuda

Tvrtka iOFFICE d.o.o. prikuplja osobne podatke te ih može koristiti kako bi kupcima pružili podršku, odgovore na upite i prigovore te kako bi procijenio koje novosti i ponude vas najvjerojatnije zanimaju te vas kontaktirao u vezi s tim ponudama u skladu s vašim interesima.
Video nadzor - radi kontrole ulazaka i izlazaka iz radnih prostorija i prostora te radi smanjenja izloženosti radnika riziku od razbojstva, provala, nasilja, krađa i sličnih događaja na radu ili u vezi s radom.

Prijenos trećim stranama
Osobni podaci mogu se prenositi trećim stranama, pod uvjetom da postoji pravna osnova za prijenos.

Vaši osobni podaci mogu se prenositi sljedećim subjektima:
1) Za realizaciju ugovora isporuke robe podatke ćemo dijeliti sa pružateljima distribucijskih usluga s kojima surađujemo i imamo sklopljene ugovore. Pružatelj distribucijskih usluga može korisnika pri isporuci roba ili usluga tražiti osobni dokument na uvid i/ili evidentirati određene podatke sa dokumenta. Ukoliko korisnik nije voljan predati takve podatke nužne za isporuku paketa tj. dokaz o naručiocu, usluga ili roba neće moći biti izvršena ili uručena.
2) Pružateljima usluga ovlaštenih servisa pri reklamiranju proizvoda unutar jamstva ili po zahtjevu korisnika zbog neispravnosti ili nemogućnosti korištenja proizvoda iz nekog od korisniku bitnih razloga.
3) Sponzorima nagradnih natječaja u procesu predaje nagrade korisniku. Ukoliko korisnik ne želi da tvrtka iOFFICE d.o.o. dijeli sa sponzorima podatke u svrhu dodjele moguće nagrade, savjetujemo korisnika da ne sudjeluje u takvim aktivnostima kako u trgovini, tako i na internetskim stranicama tvrtke iOFFICE d.o.o.
4) Državnim institucijama koje zatraže podatke na uvid zbog neke treće obrade istih ili potrebe za ostvarivanje prava tvrtka iOFFICE d.o.o. zbog nepoštivanja ugovora o pružanju usluga.
5) Tvrtka DiMedia internet tehnologija d.o.o. koja se profesionalno bavi automatiziranim slanjem oglašivačkih poruka, tzv. newsletter.
6) Podatke na uvid ima programerska tvrtka DiMedia internet tehnologija d.o.o. koja održava i unosi novosti u sustav tj. na webshop www.ioffice.hr
7) Podatke dijelimo tj. dostupni su tvrtkama HT Hrvatski telekom d.d., Datalab d.o.o. i Ventex d.o.o. od kojih iOFFICE d.o.o koristi poslovni program Pantheon i tehničku podršku.

Koliko dugo zadržavamo vaše podatke
Osobne podatke pohranjujemo i obrađujemo samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja, a najmanje za vrijeme zakonskih rokova i trajanja ugovora između korisnika i tvrtke iOFFICE d.o.o.
U slučaju davanja privole za marketing, podatke čuvamo onoliko dugo dok se privola ne povuče. U slučaju odbijenih ponuda, gdje nije dana privola za marketing, podatke vezane uz ponudu čuvamo godinu dana, a u slučaju da nas zatražite brisanje, isti će biti odmah u potpunosti obrisani.
Osobni podaci koji više nisu potrebni se ili nepovratno anonimiziraju ili se uništavaju na siguran način.

Web shop
Pristup web shopu www.ioffice.hr moguć je sa ili bez registracije.
Prilikom registracije fizičke osobe na stranici www.ioffice.hr od Vas tražimo određene osobne podatke kao što su ime i prezime, email adresa, adresa stanovanja i telefonski kontakt broj. Pri registraciji kupac pristupa svojoj bazi na iOFFICE webshopu unutar koje ima nekolicinu pogodnosti (npr. prijava na newsletter, program vjernosti i sakupljanje bodova, podrška u vidu čuvanja računa, jamstvenog lista i sl. u slučaju kada kupac iste izgubi itd)
Pri kupovini na stranicama www.ioffice.hr bez registracije prikupljamo samo podatke koji su nužni za isporuku kupljene robe te se navedeni podaci pohranjuju u svrhu ispunjenja ugovora.
Korisnik naše web stranice može izabrati želi li primati promotivne poruke ili ne pritiskom na polje potvrde, neovisno o tome je li se registrirao na stranici ili ne.
Davanje osobnih podatka je odluka korisnika koji može, no i ne mora koristiti pogodnosti naše tvrtke. Ukoliko korisnik odluči ne pružiti podatke potrebne za određenu aktivnost, ista neće moći biti provedena.
Podaci koje korisnik daje pri registraciji, pohranjuju se na serveru tvrtke DiMedia Internet tehnologije d.o.o. te u poslovnom programu kojem pristup imaju djelatnici tog odjela uz šifre za pristup poslovnom programu.
U svakom trenutku možete deaktivirati vašu registraciju odabirom polja deaktivacije. U tom slučaju podaci će se čuvati u sustavu tvrtke iOFFICE webshopa dok postoji potreba za izvršenjem legitimne svrhe, a najmanje za vrijeme trajanja ugovora između korisnika i tvrtke iOFFICE d.o.o.
Našim korisnicima preporučamo da pri izradi lozinke za korisnički račun kombiniraju velika, mala slova i broj kako bi sama lozinka bila što teža za 'probijanje'. Tvrrtka iOFFICE d.o.o. ni u jednom trenutku ne raspolaže, ne prikuplja niti obrađuje osobne podatke unesene u svrhu procesiranja i naplate kartica. Vi kao korisnik možete odlučiti ostaviti podatke trajno na stranicama koje služe za naplatu, no ti podaci nisu na našim serverima niti unutar našeg softwarea. Savjetujemo vas da pročitate kako te stranice obrađuju i evidentiraju takvu vrstu Vaših podataka kako biste u potpunosti bili upoznati sa svime.

Gdje se pohranjuju osobni podaci
Svi podaci pohranjuju se na nekoliko medija:

• podaci za promotivne svrhe: na iOFFICE korisničkom računu i zakupljenom dijelu unutar stranice tvrtke DiMedia Internet tehnologije d.o.o. (isključivo email adresa korisnika)
• podaci u korisniku kao kupcu: na stranicama iOFFICE webshopa koji se nalazi na zakupljenom dijelu tvrtke koja pruža prostor na webu
• u poslovnom programu Pantheon tvrtke Datalab d.o.o., a na cloud serveru tvrtke HT Hrvatski telekom d.d. kojem imaju pristup samo određeni djelatnici tvrtki te ovlaštena tvrtka za održavanje servera
• u poslovnom programu Pantheon tvrtke Datalab d.o.o. mogu se pohranjivati podaci vezani za jamstvo i reklamaciju u vidu fotografije ili videa proizvoda, reklamacijskih primki i korespondencije u slučaju pravnih procesa
• snimke nadzorne kamere - na cloud serveru video nadzora unutar mreže iOFFICE d.o.o.

Tvrtka iOFFICE d.o.o. koristi servere tvrtke Metronet d.o.o. koji se nalaze u Zagrebu.

Pristup i izmjena podataka

Korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim podacima pohranjenim na web stranici iOFFICE gdje ih može revidirati, mijenjati i brisati. Sve izmjene izvršene na web stranici bit će zabilježene i unutar samog poslovnog programa s odmakom od 24 sata.
Korisnik može u svakom trenutku dobiti informaciju o tome koje podatke tvrtka iOFFICE d.o.o. ima pohranjene slanjem upita na email adresu zastitaosobnihpodataka@ioffice.hr
Povratnu informaciju na vaš upit bit ćemo u mogućnosti dati samo ukoliko je upit poslan s aktivnog emaila koji je zabilježen u našem poslovnom softwareu s točnim podacima unutar emaila (ime i prezime, broj telefona korisnika koji traži informaciju) kako bi vas zaštitili od mogućnosti izlaganja vaših osobnih podataka nekoj trećoj osobi.

Pravo na zaborav osobnih podataka korisnika

Korisnik ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje osobnih podataka. To može učiniti slanjem zahtjeva na email adresu zastitaosobnihpodataka@ioffice.hr i podaci će biti brisani bez odgode osim u slučaju da postoji zakonska obveza čuvanja navedenih podataka, legitimni interes te osnova za ostvarenje vaših zakonskih prava.
Povratnu informaciju na vaš upit bit ćemo u mogućnosti dati samo ukoliko je upit poslan s aktivnog emaila koji je zabilježen u našem poslovnom softwareu s točnim podacima unutar emaila (ime i prezime, broj telefona korisnika koji traži informaciju) kako bi vas zaštitili od mogućnosti izlaganja vaših osobnih podataka nekoj trećoj osobi.

Pravo na prigovor
Ukoliko unatoč svim poduzetim mjerama za zaštitu osobnih podataka smatrate da imate osnove za prigovor, budite slobodni nam se obratiti na email adresu zastitaosobnihpodataka@ioffice.hr. 

Sigurnosne mjere zaštite osobnih podataka
Prikupljeni podaci su u elektroničnom obliku zaštićeni SSL certifikatom koji kriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala korisnika i iOFFICE d.o.o. odvija sigurnim protokolom bez mogućnosti uvida u podatke od trećih strana. Zaštitu podataka shvaćamo vrlo ozbiljno i poduzimamo sve napredne tehnologije kako bi vaši podaci ostali zaštićeni. Provodimo sve razumne mjere za zaštitu podataka, no ne možemo jamčiti zaštitu informacija prenesenih na ili s interneta pa stoga nismo odgovorni za informacije koje na takav način primi treća strana. Tvrtka iOFFICE d.o.o. pohranjuje podatke unutar EU-a.
Izjavu o privatnosti, iOFFICE d.o.o.,može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta o privatnosti na stranicama iOFFICE d.o.o.. Ovim putem pozivamo korisnike da povremeno pregledavaju ovu izjavu na kojoj će biti naznačene nove izmjene ukoliko ih je u prethodnom periodu bilo. Ukoliko se korisnik ne slaže s ovom izjavom o privatnosti upućujemo korisnika da napusti, ne pristupa i ne koristi stranicu www.ioffice.hr. Izmjena izjave o privatnosti stupa na snagu odmah nakon objave na internetskoj stranici www.ioffice.hr. Nastavak upotrebe naše web stranice od strane korisnika nakon stupanja na snagu izmjena, podrazumijeva da korisnik potvrđuje i prihvaća izmijenjenu izjavu o privatnosti.

Pravila o postupanju s kolačićima
Kolačić (cookie) je podatak koji web stranica pohranjuje u računalo ili mobilni uređaj posjetitelja. Kolačić dozvoljava web stranici da pamti akcije posjetitelja iz njegovih posjeta. Većina preglednika dozvoljava upotrebu kolačića, ali korisnik u svakom trenutku može kolačiće obrisati ili postaviti u pregledniku zabranu upotrebe kolačića. Najčešće razlozi upotrebe kolačića su identifikacija korisnika, pamćenje preferencija korisnika, pomoć pri unosu ili pregledu sadržaja koji je već unašan u prijašnjim posjetima, skupljanje podataka za analize i promotivne kampanje, sve u svrhu pružanja što boljeg korisničkog iskustva.
Prilikom uporabe kolačića određeni podaci se prikupljaju automatski s vašeg računala pri dolasku na naše stranice. Ti podaci mogu uključivati i IP adresu, datum i vrijeme pristupa, podatke o vrsti računala, operativnog sustava, pretraživaču koji koristite, verzijama programa kao i jezičnim postavkama vašeg računala. Pristupom na samu stranicu vidjet ćete obavijest o korištenju kolačića koji prikupljaju ove podatke te pritiskom na polje „Slažem se“ dajete nam privolu za prikupljanje tih podataka. Ukoliko na stranicama ne dozvolite privolu, ti podaci neće biti prikupljani, pohranjivani ni obrađivani.
Kolačići mogu biti Session cookies – pohranjuju se na računalu i brišu se odmah nakon zatvaranja preglednika, a omogućuju stranici prikupljanje privremenih podataka poput košarice za kupnju ili komentara.
Persistent cookies – ostaju u računalu i nakon zatvaranja preglednika ili gašenja računala ali obično imaju rok trajnosti. Tvrtka iOFFICE d.o.o. koristi kolačiće takvog tipa kako bi olakšao pristup korisnicima što je vidljivo u situacijama kada se korisnik vraća na stranice iOFFICE i odmah je ulogiran na iste što govori da pohranjuju korisničko ime i lozinku.
Kolačići od prve strane koji dolaze sa web stranice koju ste posjetili mogu biti privremeni i stalni. Takvi kolačići omogućuju web stranici da sprema podatke koji se koriste kada korisnik ponovo posjeti web stranicu. Kolačići s treće strane su kolačići koji dolaze s vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Instagram, Google analytics, AdWords, itd...).
Ti kolačići postavljeni su od strane iOFFICE web shopa i služe kao pomoć pri tumačenju ponašanja korisnika i u marketinške svrhe. U postavkama pretraživača možete odrediti koje kolačiće želite prihvatiti, a koje odbiti. Mjesto uređivanja postavki ovise o vrsti pretraživača, a može se naći prilikom pretraživanja Help ili pomoć datoteke. Ukoliko odlučite da ne želite prihvaćati kolačiće s iOFFICE web stranice, postoji mogućnost da nećete moći koristiti određene funkcije na našoj web stranici.

IOFFICE d.o.o.
Pavlenski put 7a
10090 Zagreb
OIB 20038895906
Tel: 01/4093 500
Email: zastitaosobnihpodataka@ioffice.hr