Dostava je besplatna za pojedine artikle.
Za područje Republike Hrvatske ako je narudžba minimalnog iznosa 200€ (s PDV-om) - isporuka u roku 24-72 h od zaprimanja sredstava na naš račun za kupce koji imaju predračunsko plaćanje, tj. u roku 24-72 sata od zaprimanja narudžbe za sve kupce koji imaju definiranu odgodu plaćanja.

NAPOMENA: iOFFICE.hr zadržava pravo da se zbog različitih rokova otpreme artikala rok isporuke od gore navedenog produži. U tom slučaju kupac će biti pravovremeno obaviješten telefonskim pozivom ili e-mailom.

Ako je vrijednost narudžbe manja od gore navedenih 200€ vrijednosti obračunavamo trošak dostave u iznosu koji ovisi o težini paketa.

Neizvršena isporuka i povrat robe
Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Prilikom preuzimanja molimo temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu, te molimo da nas ukoliko primijetite oštećenja kod preuzimanja odmah kontaktirate. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo.

Ako kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) u slučaju vidljivog oštećenja ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu propisanom po našem cjeniku.

Reklamacije i prigovori
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.ioffice.hr. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
Naručeni proizvodi pakirani su tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ako pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti iOFFICE-u, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:
   - na broj telefona: +385 1 4093 500,
   - na e-mail adresu: info@ioffice.hr,
   - na adresu: iOFFICE d.o.o., Zagrebačka cesta 132, 10000 Zagreb, Hrvatska .

 U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ako postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.